[Velferd-info] Velferdstilbud: Ny søknadsperiode for hyttene - høsten 2016

Laurice-Solveig Majlaton Høie Laurice-Solveig.M.Hoie at uib.no
Tir 3. Mai 2016 10:47:02 CEST


Ny søknadsperiode for hyttene på Ustaoset og Tingviken i Utne- høsten 2016 (14/8-16/10)

Det er nå åpnet for elektronisk søknad til U-heimen, Ottesheimen og Butten på Ustaoset og Tingviken i Utne for høsten 2016, i perioden 14. august - 16. oktober 2016. Skolens høstferie (uke 41) er inkludert i denne perioden.

Tidligere har det vært egne trekninger for hver hytte, dette er endret til en felles trekning for alle hyttene. Ved søknad om hytte må man prioritere både ønsket hytte og ønsket periode.

Avbestillingsfrist for tildelt hytte er 30 dager før leieperiodens start for å unngå gebyr for avbestilling.

Man må benytte UiBs elektroniske hyttesystem (https://skjema.app.uib.no/hytter) ved å logge seg inn med sitt UiB brukernavn og passord. Ved første gangs søknad om hytte må man legge inn noe informasjon f.eks. fakturaadresse. Alle søknader må registreres i det elektroniske hyttesystemet for å komme med i trekningen.

Søknadsskjema og informasjon om hyttene finnes på Ansattsidene under «Mitt ansattforhold» -«Velferd»- «Velferdshytter til utleie». Logg inn med ditt UiB brukernavn og passord fra en UiB-maskin eller via VPN-løsning<https://it.uib.no/Vpn#Bruksanvisninger_for_VPN-oppkobling>.

Søknadsfristen er 1. juni, trekningen foretas 2. juni 2016.

Hilsen

Eiendomsavdelingen


|

New application period for the cottages at Ustaoset and Tingviken, autumn 2016 (14/8-16/10)

It is now opened to apply for U-heimen, Ottesheimen and Butten at Ustaoset and Tingviken at Utne for the autumn period from 14 August until 16 October 2016.

Cancellation deadline is 30 days before rental period start to avoid penalty for cancellation.

Please use the UoB electronic cabin system by logging in with your registered username and password. (https://skjema.app.uib.no/hytter). Upon initial application you must enter some information for example invoice address.

All applications must be registered in the electronic cabin system to be included in the draw.

Application forms and information can also be found at the Employee Pages under "Employment conditions" - "Welfare" - "Cabin hire (NO)" - logging in with your registered UoB username and password from an UoB-computer or by using the VPN-logon<https://it.uib.no/Vpn#Bruksanvisninger_for_VPN-oppkobling>.

The application deadline is 1 June, drawing will be done 2 June 2016.

Regards,

Eiendomsavdelingen/ Estate and Facilities Management division

-------------- neste del -------------- A non-text attachment was scrubbed... Name: ikke tilgjengelig Type: text/html Size: 7839 bytes Desc: ikke tilgjengelig URL: <https://mailman.uib.no/public/velferd-info/attachments/20160503/8b6c9bed/attachment.txt>



Mer informasjon om epostlisten Velferd-info.