[Aapnedata-diskusjon] Pensumliste-app oppdatert for haust 2014

Cato Kolås Cato.Kolas at adm.uib.no
Ons 28. Mai 2014 20:50:06 CEST

On 05/28/2014 07:03 PM, Livar Bergheim wrote:
> Då har eg oppdatert pensumliste-webappen for hausten 2014:
> http://ru.uib.no/info/pensumlister/
>
> Når byter det opne-datasettet (littl_emne) om til nytt semester?
> Har foreløpig laga kode som automatisk byter til neste semester hhv. 20.
> mai og 20. november.

hei Livar,

rest-tjenesten littl_emne tar semester som argument - den bytter ikke om automatisk til nytt semester. Dataene fra Mi side for høsten 2014 ble gjort tilgjengelig samtidig som de nye emnene ble opprettet 17-helgen (17,18 og delvis på 19. mai).

For neste semester skjer tilsvarende i løpet av november. Eksakt dato er vanskelig å si, fordi det blir vurdert fra gang til gang hvilken helg som passer best.

Men de virker fornuftig de datoene som du har brukt.

-- Mvh. Cato Kolås (Prosjekt,arkitektur- og metodikk gruppe/IT-avd)